Saint Seiya PBF
Przyszli rycerze i wojownicy!

Bogowie udali się na spoczynek. Los krain jest w naszych rękach. Szykuje się długa wyprawa, w której udział biorą wszyscy aby odkryć tożsamość tajemniczego obiektu.

Dołącz do wyprawy i pokaż, że jesteś godzien przywdziania zbroi.

IndeksIndeks  FAQFAQ  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share | 

Pokuta...

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Rushifua
VIP
VIP

Dołączył/a : 13/03/2007
Liczba postów : 740

PisanieTemat: Pokuta...   Pon Mar 26, 2007 8:22 am

Rushifua był w podróży już 8 dzień, przednim błyszczał wodospad nie opodal pięciu wzgórz. Stary mistrz siedział na kamieniu, patrząc w nurt rzeki. Rushifua podszedł do niego i padł na kolana.
-Wielki mistrzu, jestem Rushifua i jestem uczniem Alegoris.- Rushifua ze wstydem spojrzał w kamienie, swoimi ślepymi oczami.- Przybywam do ciebie ponieważ, wydarzyła się rzecz straszna, a to wszystko przeze mnie.- Stary Mistrz poruszył się nieznacznie, a jego oczy powiększyły się.- Ares zawładnął moim ciałem i nakazał mi zabić Atenę, prawię tego dokonałem gdyby, nie Saga i mój brat, uczyniłbym straszną rzecz, do której zmusił mnie Ares.
-Przyszedłeś tu po wybaczenie?- Zapytał Wielki Mistrz.- Jeśli tak, to marnujesz swój czas.
-Nie przyszedłem po przebaczenie.- Odparł z pokorą Rushifua.- Przyszedłem po pokute, która mogłaby pozwolić mi powrócić do świątyni bez hańby na sercu.
-Jak, chcesz tego dokonać, gdy na twoich plecach nadal widnieje symbol Aresa?- Stary Mistrz podszedł do chłopaka.- Wiem, że Świątynia walczy teraz z Aresem, pewnie, jeszcze wielu trafi w jego ręce, twoją pokutą będzie zdobycie wody z rzeki życia, która sprawi, że moc Aresa, nie będzie działać na tych, którzy się jej napiją.
-Gdzie mogę ją zdobyć.- Zapytał Rushifua.- Gdzie znajdę źródło życia?