Saint Seiya PBF
Przyszli rycerze i wojownicy!

Bogowie udali się na spoczynek. Los krain jest w naszych rękach. Szykuje się długa wyprawa, w której udział biorą wszyscy aby odkryć tożsamość tajemniczego obiektu.

Dołącz do wyprawy i pokaż, że jesteś godzien przywdziania zbroi.



 
IndeksIndeks  FAQFAQ  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share | 
 

 Mityczny bohater...dzieckiem??

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
Idź do strony : 1, 2  Next
AutorWiadomość
Neo
VIP
VIP
avatar

Dołączył/a : 31/12/2007
Liczba postów : 1233


PisanieTemat: Mityczny bohater...dzieckiem??   Nie Maj 04, 2008 12:13 am

Jedno z największych oraz najliczniejszych miast na świecie..-Nowy York.Ostatnio Wielki Mistrz oraz jego złoci rycerze wyczuwają niesamowite pokłady energi i cosmosu w jednym małym chłopczyku.Według legend raz na kilkanaście lat pojawia się własnie taka osoba która posiada niesamowity "dar".Jednak nie wielu ludzi ma szczęscie styczność z taką osboą.Inni twierdzą iż jest to wcielenie samego bohatera trojańskiego "Achillesa".Na pierwszy rzut okiem wydaje się być to niedorzeczne że w tak młodym wieku ktoś posiada moc na poziomie zaawansowanym.Lecz nikt nie potrafi jeszcze stwierdzić czy owa osoba panuje nadnią.Tym gorzej wygląda ta cała sprawa iż wojownicy z pozostałych ugrupowań(Asgard Hades i Posejdon) także planują przyłączenie chłopaka na swoją stronę.Ta "lekka" sprawa może zakończyć się wojną i śmiercią niewinnych osób oraz samych rycerzy....

To tak.Misja raczej selektywna albo zaawansowana w zależności ilu będzie chętnych.Odraz mówie iż ruszy ona wraz z zakończeniem mojej poprzedniej przygody(niespełniona milośc)oraz mówie iż wymagam tylko jednego:regularnie pisać posty.
Planuje to zrobić w ten sposób iż z każdej grupy będzie (x) uczestników.Dla każdej z nich będe osobna prowadził działania.A potem się jakoś wszyscy złoczymy i coś wymysle.
Powrót do góry Go down
LoRo1987

avatar

Dołączył/a : 28/01/2008
Liczba postów : 660

Płeć : Male

PisanieTemat: Re: Mityczny bohater...dzieckiem??   Nie Maj 04, 2008 12:22 am

Neo wiesz że dobrze sie nam współpracuje więc będę pierwszym zgłoszonym
Powrót do góry Go down
Legumir

avatar

Dołączył/a : 24/02/2008
Liczba postów : 677

Płeć : Male

PisanieTemat: Re: Mityczny bohater...dzieckiem??   Nie Maj 04, 2008 10:30 am

Ja też się zgłaszam, bo jeśli ruszy po zakończeniu Niespełnionej miłości to także będę miał wolne miejsce, więc się pisze.

_________________
Legumir "Alone"


"To nasze wybory pokazują kim naprawdę jesteśmy,
o wiele bardziej niż nasze zdolności...

Powrót do góry Go down
UFoo



Dołączył/a : 27/03/2008
Liczba postów : 401

Płeć : Male

PisanieTemat: Re: Mityczny bohater...dzieckiem??   Nie Maj 04, 2008 10:49 am

no to ja z chęcią sie zapisze.
Powrót do góry Go down
Apollon
Bóg
Bóg
avatar

Dołączył/a : 13/04/2008
Liczba postów : 226

Płeć : Male

PisanieTemat: Re: Mityczny bohater...dzieckiem??   Nie Maj 04, 2008 11:19 am

ja tez to bedzie moja 3 przygoda

_________________
Seiya
Powrót do góry Go down
Silver
Admin
Admin
avatar

Dołączył/a : 08/03/2007
Liczba postów : 658

Płeć : Male

PisanieTemat: Re: Mityczny bohater...dzieckiem??   Nie Maj 04, 2008 12:11 pm

neo wiem, że masz dobre chęci ale to jest twoja 7 przygoda z trzech dostępnych więc... Grasz właśnie w 3 i w 3 jesteś zapisany + ta którą chcesz zrobić. Przykro mi ale do czasu aż nie będziesz miał równo musisz się wstrzymać..

_________________

Powrót do góry Go down
dante4444

avatar

Dołączył/a : 25/03/2008
Liczba postów : 491

Płeć : Male

PisanieTemat: Re: Mityczny bohater...dzieckiem??   Nie Maj 04, 2008 12:48 pm

ja bym sie chcial zapisac... jak sie skonczy pierwsza misja z NEo w ktorej uczestnicze to chyba akurat bedzie miejsce.... chyba ze bedzie to misja zaawansowana to raczej spasuje... nie chce znow sie z motyka na slonce rwac... chyba ze zyskam do tego czasu zbroje.... to juz bedzie wtedy si.
Powrót do góry Go down
Neo
VIP
VIP
avatar

Dołączył/a : 31/12/2007
Liczba postów : 1233


PisanieTemat: Re: Mityczny bohater...dzieckiem??   Nie Maj 04, 2008 2:58 pm

okej spox:Dwięc możecie się zapisywać ale przygoda ruszy dopiero jak mi się przygody wyregulują.To pewnie niedługo.
Powrót do góry Go down
Gość
Gość



PisanieTemat: Re: Mityczny bohater...dzieckiem??   Pon Maj 05, 2008 8:19 pm

moja pierwsza, nie wiem czy dam rade ale spróbuję, dopisz mnie
Powrót do góry Go down
Jubei

avatar

Dołączył/a : 10/02/2008
Liczba postów : 334

Płeć : Male

PisanieTemat: Re: Mityczny bohater...dzieckiem??   Pon Maj 05, 2008 8:33 pm

Ja też chciałbym wziąśc udział myślę , że jestem już dost. dobry
Powrót do góry Go down
Neo
VIP
VIP
avatar

Dołączył/a : 31/12/2007
Liczba postów : 1233


PisanieTemat: Re: Mityczny bohater...dzieckiem??   Pon Maj 05, 2008 8:51 pm

to narazie w przygodzie są:
-Loro
-Legumir
-Dante
-Seyia
-Jubei
-Silesos
-Ufo

czekamy dalej na zgłoszenia oraz na to aż mi się przygody ureguluja(to niedługo:D)
Powrót do góry Go down
Gość
Gość



PisanieTemat: Re: Mityczny bohater...dzieckiem??   Pon Maj 05, 2008 10:31 pm

Jeśli jest miejsce na kolejne Spectrum to i ja chętnie tu zawitam. pozdro
Powrót do góry Go down
Gość
Gość



PisanieTemat: Re: Mityczny bohater...dzieckiem??   Sro Maj 07, 2008 2:46 pm

Też mogę przyjąć wyzwanie chociaż nie wiem czy dam radę. Wpisuję się!
Pozdro!
Powrót do góry Go down
Gość
Gość



PisanieTemat: Re: Mityczny bohater...dzieckiem??   Sro Maj 07, 2008 5:00 pm

Ja też się pisze
Powrót do góry Go down
Neo
VIP
VIP
avatar

Dołączył/a : 31/12/2007
Liczba postów : 1233


PisanieTemat: Re: Mityczny bohater...dzieckiem??   Sro Maj 07, 2008 5:05 pm

widzę tutaj pełno mlodzików:Dmam nadzieje ze sobie poradzicie.Tylko wymagam jedno.Regularnego pisania postów:D
Powrót do góry Go down
Gość
Gość



PisanieTemat: Re: Mityczny bohater...dzieckiem??   Sro Maj 07, 2008 5:31 pm

No będę się starał... Damy rade
Powrót do góry Go down
Gość
Gość



PisanieTemat: Re: Mityczny bohater...dzieckiem??   Sro Maj 07, 2008 6:14 pm

na mnie mozesz liczyc
Powrót do góry Go down
dante4444

avatar

Dołączył/a : 25/03/2008
Liczba postów : 491

Płeć : Male

PisanieTemat: Re: Mityczny bohater...dzieckiem??   Sro Maj 07, 2008 8:17 pm

mi tez sie musza troszke jeszcze rpzygody wykonczyc itp.... ah wlasnie Neo powiedz mi na priv jak dlugo ma sie jeszcze toczyc ta twoja misja o nazwie niespelniona milosc czy cos takiego ??
Powrót do góry Go down
Gość
Gość



PisanieTemat: Re: Mityczny bohater...dzieckiem??   Czw Maj 08, 2008 5:26 am

Je będę pisać regularnie :D:D:D
Powrót do góry Go down
Gość
Gość



PisanieTemat: Re: Mityczny bohater...dzieckiem??   Czw Maj 08, 2008 8:49 am

ja Ci dam młodzików:P Damy radę:)
Powrót do góry Go down
Legumir

avatar

Dołączył/a : 24/02/2008
Liczba postów : 677

Płeć : Male

PisanieTemat: Re: Mityczny bohater...dzieckiem??   Czw Maj 08, 2008 3:22 pm

Na mnie jak zawsze możesz liczyć przyjacielu, przecież wiesz xD

_________________
Legumir "Alone"


"To nasze wybory pokazują kim naprawdę jesteśmy,
o wiele bardziej niż nasze zdolności...

Powrót do góry Go down
Jubei

avatar

Dołączył/a : 10/02/2008
Liczba postów : 334

Płeć : Male

PisanieTemat: Re: Mityczny bohater...dzieckiem??   Czw Maj 08, 2008 3:28 pm

Ja tez będę pisał regularnie
Powrót do góry Go down
Gość
Gość



PisanieTemat: Re: Mityczny bohater...dzieckiem??   Pią Maj 09, 2008 1:20 pm

ja na tej stronie jestem kilka albo kilkanascie razy dziennie, wiec nie mam innego wyjscia jak pisać:P
Powrót do góry Go down
dante4444

avatar

Dołączył/a : 25/03/2008
Liczba postów : 491

Płeć : Male

PisanieTemat: Re: Mityczny bohater...dzieckiem??   Pią Maj 09, 2008 1:25 pm

no ja podobnie. poza tym strasznie mi sie nudzi i wogole. a to forum mi sie podoba.. czasem w weekendy chcialbym by jeszcze szybciej te misje sie odgrywaly.
Powrót do góry Go down
Neo
VIP
VIP
avatar

Dołączył/a : 31/12/2007
Liczba postów : 1233


PisanieTemat: Re: Mityczny bohater...dzieckiem??   Pią Maj 09, 2008 1:45 pm

dobra spoko mam nadzieje ze będzie grać regularnie:Dprzygoda niedługo ruszy bo już mi sie wyregulowały misje:D
Powrót do góry Go down
Sponsored content




PisanieTemat: Re: Mityczny bohater...dzieckiem??   

Powrót do góry Go down
 
Mityczny bohater...dzieckiem??
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 2Idź do strony : 1, 2  Next
 Similar topics
-
» Mniej znane mityczne stwory (MG: Austria)
» Mój ulubiony bohater z dzieciństwa to...

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Saint Seiya PBF :: Off-Topic :: ARCHIWUM FORUM :: III ERA-
Skocz do: